iHRMS-Punjab: Mobilna aplikacja dla pracowników rządowych
iHRMS Punjab to aplikacja mobilna opracowana przez National Informatics Centre dla pracowników rządowych. Jest to aplikacja, która umożliwia pracownikom dostęp do szczegółów dotyczących ich książki służbowej, w tym historii służby, informacji o edukacji i nominacji. Aplikacja umożliwia również wyświetlanie wypisów płac, potrąceń podatku dochodowego oraz rocznych oświadczeń o wynagrodzeniu.
Pracownicy mogą składać wnioski online o zwiększenie lub zmniejszenie potrąceń zaliczek na podatek dochodowy, a także dostępne są również wyciągi i oświadczenia z GPF. Aplikacja umożliwia pracownikom składanie wniosków o urlop online oraz sprawdzanie statusu składanych wniosków, a także wyświetlanie ich rejestru urlopów, pokazującego różne rodzaje urlopów dostępnych w danym momencie.
Aplikacja oferuje również możliwość uzyskania informacji na temat pożyczek i zaliczek oraz ich odzyskiwania, a pracownicy mogą składać wnioski o aktualizację numerów telefonów komórkowych, adresów e-mail i adresów, które trafiają do odpowiednich władz w celu zmiany. Inne funkcje obejmują katalog telefonów i e-maili różnych departamentów, przeglądanie powiadomień rządowych dotyczących działu pracownika oraz oficjalnych list świąt. Aplikacja wymaga dwupoziomowej autoryzacji (kod pracownika, hasło i PIN) w celu uzyskania dostępu do treści. Ogólnie rzecz biorąc, iHRMS Punjab to kompleksowa aplikacja, która zapewnia niezbędne usługi dla pracowników rządowych.